Darmowa dostawa i zwrot dla wszystkich zamówień
FAQ - najczęściej zadawane pytania

Obsługa klienta

Gwarancja najniższej ceny

Codziennie, nasi pracownicy dbają o to by zagwarantować Państwu najlepsze ceny na rynku. Jeśli w ciągu 14 dni od zakupu znajdziesz ten sam produkt w innym sklepie polskim (stacjonarnym lub internetowym) taniej, poinformuj nas o tym mailowo, wysyłając link do produktu lub zdjęcie oferty, a zwrócimy Ci różnicę w cenie.

Gwarancja satysfakcji

Każdy zakup w naszym sklepie objęty jet Gwarancją Satysfakcji Klienta. Oznacza to, że nie musisz martwić się bezpieczeństwem produktu w transporcie. Gwarantujemy 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy.

Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony, paczka była nienaruszona i nie budziła Twoich wątpliwości, nie sprawdziłeś produktu przy odbiorze i nie spisałeś protokołu reklamacyjnego, nic nie szkodzi. Zarejestruj reklamację tutaj, a nasz dział reklamacji wymieni produkt na nowy lub wyśle uszkodzone elementy jak np. szkła. Masz na to 3 dni od momentu doręczenia przesyłki.

Jeśli paczka budzi Twoje podejrzenia, jest uszkodzona, zgnieciona lub z dostępem do zawartości, koniecznie spisz protokół reklamacyjny i odbierz produkt. Następnie zarejestruj reklamację tutaj. Nasz dział reklamacyjny dośle uszkodzone elementy lub wymieni produkt na nowy.

Dlaczego dostawa jest bezpieczna?

Ze względu na specyfikę produktu, zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, GLS lub DPD. Przykładamy bardzo dużą uwagę do pakowania wysyłanych przez nas produktów. Każdy element szklany zabezpieczamy osobno folią bąbelkową. Elementy lamp układamy w pudełku tak, by nie obijały się o siebie, rozdzielając puste powierzchnie wypełniaczem.

Jako nieliczni gwarantujemy Ci bezpieczną dostawę lub zwrot pieniędzy. Wiemy, że nie zawsze możesz sprawdzić paczkę przy kurierze, dlatego na zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych dajemy Ci aż 3 dni od momentu odbioru paczki. Jeśli którykolwiek z elementów jest uszkodzony, zarejestruj reklamację tutaj, a doślemy uszkodzone elementy lub wymienimy produkt na nowy.

Sprawdzenie statusu zamówienia

Status zamówienia mogą Państwo sprawdzić logując się na swoje konto. Co oznaczają poszczególne statusy?

  • Oczekuje - ten status mówi o tym, że nie zaksięgowaliśmy jeszcze zapłaty za zamówienie.
  • W realizacji - status mówi o tym, że wpłynęła zapłata za zamówienie i jest realizowane zgodnie z terminami podanymi na kartach produktów
  • Zakończone - status informuje o tym, że zamówienie zostało skompletowane i wysłane do klienta

Klient, który złożył zamówienie jako Gość (bez zakładania konta w sklepie) status zamówienia może sprawdzić tutaj.

Zachęcamy do zapoznania się z działem Czas realiacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę produktów. Zwykle pełna realizacja zamówienia razem z dostawą trwa ok. tygodnia. 

Koszty wysyłki

Dostawa krajowa

Dostawa na terytorium Rzeczpospolitej odbywa się zupełnie za darmo. Niezależnie od wielkości zakupu ani sposobu płatności, dostawa jest całkowicie za darmo

Dostawa międzynarodowa

Nasza firma realizuje wysyłki do wszystkich krajów UE. Koszty dostawy zostaną wyliczone po wybraniu kraju dostawy i wpisania kodu pocztowego.

 

Odbiór osobisty zamówień

W naszej firmie możesz odebrać osobiście zamówiony towar. W trakcie składania zamówienia, wybierz formę dostawy: "Odbiór osobisty". Jak Twoje zamówienie zostanie skompletowane, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą. Zawsze możesz sprawdzić, czy zamówienie zostało już skompletowane. Patrz Sprawdzenie stanu zamówienia.

Odbiór osobisty w siedzibie firmy:

Centrum Światła Handel i Projektowanie Sp. z o.o.
ul. Tartakowa 15/21
42-200 Częstochowa
tel.: +48 0 887 220 071

Godziny pracy:
pn-pt: 8:00 - 16:30 sb-nd: nieczynne

Postępowanie przy odbiorze przesyłki

Poniżej znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.

  1. Gdzie znajduje się moja paczka?
    1. By sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja paczka, odszukaj maila, w którym informowaliśmy Cię o nadaniu paczki i kliknij w link do śledzenia paczki.
  2. Doręczanie przesyłek
    1. Kurier zawsze stara się doręczyć przesyłkę do Twoich rąk.
    2. Ze względów szeroko pojętych zasad bezpieczeństwa, kurierzy z reguły nie wchodzą do mieszkań. Odbierasz paczkę "w drzwiach".
    3. W pzypadku Twojej nieobecnoci:
      1. Kurier zostawia Awizo i ponawia próbę doręczenia następnego dnia.
      2. Zostawia paczkę u sąsiada - kurier musi Cię uprzednio o tym poinformować, a Ty musisz wyrazić na to zgodę. Dotyczy to tylko przesyłek opłaconych z góry.
      3. Zostawia paczke w pobliskim Acces Point - jest to z reguły sklep, zakład fryzjerski czy wypożyczalnia, która ma podpisaną umowę o przekazywaniu przesyłek z firmą kurierską. Przesyłkę z Acces Point odbierasz w taki sam sposób jak na poczcie. 
  3. Pory doręczenia
    1. Paczki są doręczane przez kurierów w godzinach 9:00 - 17:00. Po otrzymaniu numeru listu przewozowego, najlepiej skontaktować się z kurierem i umówić na konkretną godzinę.
    2. Istnieje możliwość zastrzeżenia godziny doręczenia, jednak jest to opcja dodatkowo płatna i kosztuje 40zł.
  4. Czy kurier dzwoni przed doręczeniem?
    1. Z reguły kurierzy kontaktują się z klientem przed doręczeniem, jednak nie mają takiego obowiązku.
  5. Czy mogę zmienić adres doręczenia po nadaniu paczki?
    1. Oczywiście, że tak. Możesz wykonać to sam na stronie przewoźnika . Podaj nr listu przewozowego oraz wykonaj usługę zmiany doręczenia.
  6. Chcę sprawdzić zawartość paczki. Czy mogę?
    1. Tak, zdecydowanie powinieneś/aś to zrobić. Protokół reklamacyjny spisany w dniu odbioru paczki stanowi podstawę do reklamacji. Jeśli z różnych przyczyn nie udało Ci się spisać protokołu przy odbiorze, masz 7 dni kalendarzowych na jego sporządzenie.
    2. Kurier umożliwi Ci sprawdzenie przesyłki, po pokwitowaniu jej odbioru lub po uiszczeniu zapłaty (w przypadku pobrania).
    3. Kurier nie będzie mógł umożliwić Ci sprawdzenia przesyłki przed pokwitowaniem/zapłaceniem.
  7. Zawartość paczki jest uszkodzona. Co robić?
    1. Na żądanie, kurier spisze protokół reklamacyjny.
    2. Bardzo dokładnie obejrzyj pudełko pod kątem zgnieceń, dziur, roztargań. Nawet najmniejsze wgniecenie w opakowaniu zewnętrznym może mieć wpływ na stan zawartości paczki.
    3. Jeśli dostrzegłeś/aś na opakowaniu choćby najmniejsze wgniecenia, rozdarcia, koniecznie zaznacz na protokole, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone.

Formy płatności

Nasz sklep obsługuje następujące formy płatności:

  • Płatność przy odbiorze - Po złożeniu, zamówienie będzie miało status "W realizacji". Za zamówione przedmioty zapłacisz kurierowi w momencie odbioru.
  • Płatność Pay Pal - Po złożeniu, zostaniesz przekierowany/ana do bezpiecznej strony operatora płatności Pay Pal, na której od razu opłacisz zamówienie. W przypadku płatności PayPal zostanie doliczona dodatkowa opłata wynosząca 3% wartości zamówienia.
  • Płatność przelewem bankowym tradycyjnym - z chwilą stwierdzenia zapłaty na rachunek bankowy, nasza firma przystąpi do realizacji Twojego zamówienia. Nr rachunku bankowego i kwotę do wpłaty otrzymasz w mailu zaraz po złożeniu zamówienia. Jeśli mimo wszystko nie znasz nr rachunku, podajemy go poniżej:

    Centrum Światła Handel i Projektowanie Sp. z o.o.
    ul. Tartakowa 15/21
    42-202 Częstochowa,
    mBank - PL 33 1140 2004 0000 3302 8011 9423

  • Szybkie płatności PayU - po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony PayU, gdzie wygodnie dokonasz szybkiej płatności używając karty płatniczej, BLIK lub za pośrednictwem swojego banku.
  • Karta kredytowa i płatnicza - w trakcie składania zamówienia poprosimy Cię o podanie danych karty, którą mamy obciążyć. Płatności kartą obsługiwane są przez międzynarodową firmę posiadającą pozycję lidera w obsłudze płatności kartami - Adyen.

Zwroty, zamiany i reklamacje

Zwroty i wymiany

W naszej firmie mogą zwrócić lub wymienić Państwo towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu doręczenia przesyłki. W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru lub jego wymiany, proszę zarejestrowanie żądania zwrotu tutaj. Po autoryzacji zwrotu przez naszego pracownika, otrzymają Państwo dokumenty zwrotu, które należy umieścić w przesyłce. Następnie prosimy o odesłanie paczki na adres:

Centrum Światła Handel i Projektowanie Sp. z o.o.
ul. Tartakowa 15/21, 42-200 Częstochowa.

Pieniądze zwrócimy w ciągu 7 dni roboczych na konto, z którego nastąpiła zapłata, chyba że zapłata była realizowana za pobraniem - w takim przypadku poprosimy o nr rachunku bankowego, na który pieniądze mają zostać zwrócone.

Zwracany lub wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. Będziemy wdzięczni za wsadzenie do przesyłki formularzu zwrotu oraz gdy odeślą Państwo produkt w oryginalnym opakowaniu.

Reklamacje

Oferowany przez nas towar posiada gwarancję producenta. Jeśli chcesz złożyć reklamację, zarejestruj ją tutaj.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego używania produktu lub niewłaściwego montażu, pęcherzyki powietrza na szkle giętym, które mogą powstawać w procesie produkcji szkła oraz delikatne różnice w kolorze lamp drewnianych, których kolor związany jest ściśle z wiekiem drewna.